app devil פיתוח אפליקציות

בחירת פונטים בעברית לאפליקציות

פונטים (גופנים) הם חלק חשוב ביותר מהעיצוב של כל מוצר הכולל כיתובים כלשהם. בין אם מדובר בכותרות בלבד או בטקסטים ארוכים, על מנת שכל אות תשרת אתכם נאמנה, יש לבחור בסוגי הפונטים האסתטיים והאיכותיים ביותר, כאלה שיאפשרו לכם ליצור את הפתרונות האיכותיים ביותר עבור כל מוצר. כאשר מדובר באפליקציות, החשיבות בבחירת פונטים איכותיים וקריאים עולה אפילו יותר, ויש לדאוג למצוא את הפתרונות שאכן ישרתו אתכם נאמנה.

הקשיים של פונטים בעברית

כאשר מחפשים פונטים בעברית, עשויים לגלות שהמבחר שלהם הוא הרבה יותר מצומצם מהשפה האנגלית. יתר על כן, רוב הפונטים בעברית שנפגוש ייראו מיושנים מדי, בלתי קריאים, לא אסתטיים ובאופן כללי – פחות מתאימים לגישה החדשנית שיש בדרך כלל לאפליקציות. אז כיצד ניתן למצוא את הפתרונות הטובים ביותר מבחינת פונטים לאפליקציות?

גוגל קודם לכל

אחד המקורות היעילים והמהימנים ביותר עבור פונטים בעולם האינטרנט העכשווי הוא, כמובן, המאגר של גוגל. ניתן למצוא בו מגוון פונטים מעולים בעברית. היתרון של שימוש בפונטים של גוגל הוא שהם חינמיים, וכמו כל מוצר אחר של גוגל – השימוש בהם עשוי להעלות את נקודות הזכות שלכם בכל מה שקשור לדירוג המוצרים שלכם במנועים השונים של גוגל.

פיתוח פונט מאפס או רכישה ממפתח

אפשרות נוספת למצוא פונטים בעברית לאפליקציות היא יצירת פונט חדש לגמרי או רכישה של פונט מוגן בזכויות יוצרים. הדבר מתבצע כאשר הפונטים הנמצאים בזירה החופשית של האינטרנט אינם עושים את העבודה, כאשר דרוש פונט בעל מאפיינים ספציפיים ביותר עבור האפליקציה שלכם ובנסיבות אחרות שאינן מאפשרות להשתמש במאגר הפונטים הקיים. כאשר אתם רוכשים את הפונט, חשוב מאוד לוודא שהוא אכן נוצר על ידי האדם שאתם משלמים לו, וכמובן – לקבוע את תנאי השימוש. במקרים מסוימים בעלי הזכויות מוכנים להעניק לכם את הפונט תמורת תשלום צנוע וקרדיט בתוך האפליקציה. כדאי לקחת את הזמן שלכם ולוודא שאתם מוצאים את הפתרונות שהכי מתאימים לדרישות ולצרכים שלכם. לפיכך, פונטים טובים אינם תמיד נמצאים בקלות, כך שכדאי להקדיש לכך זמן או אפילו לשכור את שירותיו של מעצב מקצועי שייצר לכם פונט קל לשימוש שיהיה רק שלכם.

בשורה התחתונה – עד כמה פונטים בעברית הם גורם חשוב באפליקציה שלכם?

על מנת ליצור מוצר שיהיה איכותי וייחודי עבור השוק הישראלי, חשוב לדאוג לפונט שישתלב היטב באפליקציה שלכם ושיעביר ללקוחותיכם את התחושה שתרצו להשרות עליהם. בין אם מדובר בפונט של גוגל או בפונט ייעודי, כל עוד הוא משיג את המטרה – זה הדבר החשוב ביותר.

Comments are closed.