app devil פיתוח אפליקציות

שיווק אפליקציות

שיווק אפליקציותמחפשים שיווק אפליקציות? מצאתם!

* שיווק אפליקציות בשירות ייחודי.

* ביצוע מחקרי שוק מקדימים.

* ייעוץ ותכנון.

* אסטרטגיית שיווק אפליקציות מתקדמת.

שיווק אפליקציות – או שם אחר: בשביל מה כולנו עובדים?

את האפליקציה שהגיתם כבר פיתחו, הכל עובד נהדר. בני המשפחה והחברים שניסו אותה העבירו משובים חיוביים ואתם מרוצים עד הגג. ואז מה? הרי מישהו צריך לחיות מהדבר הזה בסופו של דבר ועם משובים, איך לומר זאת בעדינות, לא הולכים למכולת. וגם אם מישהו ילך למכולת, הוא יגלה שעל המדפים יש המון מוצרים דומים שנראים לא פחות טוב ומתפקדים לא רע. אז ככה.. את השאלות האלה צריך לשאול לפני שהשקעתם את כל מאודכם וכל כספכם וכל התלהבותכם ולא אחרי. שיווק אפליקציות זה בעצם בניית תכנית מלאה לפני התחלת עבודה על פיתוח אפליקציה כלשהי, לא שונה מבניית תכנית לכל פרוייקט אחר שמבצעים בחיים.

יש צורך לחשוב על כל פרוייקט מתחילתו ועד סופו, לפרוט לפרוטות, לחשוב על תסריטים שונים ולחשוב על פתרונות לכל תסריט או בעיה שנראה שעלולה להתעורר כבר בשלב מוקדם. במקרים מסויימים ההרצה לבדיקת אותם התסריטים היא בראש, במקרה של אפליקציה היא מתבצעת פיזית ונקראת בשמות שונים שייתכן שנתקלתם בהם, כמו גירסת בטא. כאשר כל המקרים האלה מנותחים על ידי צוות שיווק אפליקציות ובכדי שיוחלט על דרכי פעולה לפתרונות אפשריים.

שיווק אפליקציות מקצועישיווק אפליקציות – החל ממסמך דרישות ועד להפצת המוצר לקהל הייעודי שלו..

שיווק אפליקציות נכון מתחיל למעשה בהכנת מסמך דרישות שווקיות אשר מגדיר את דרישות השוק וגם את המטרות הסופיות שלשמן מפתחים אותו. מסמך זה "מכריח" את היזם לחשוב על כל הפרטים הקשורים למוצר בשלב מוקדם, מחייב להתייחס לכל דרישה ולהבין את המשמעויות שלה מבחינה טכנית ומבחינת עלויות. אם דרישה מסויימת תעלה בשלב מוקדם ויתברר כי הינה קלה לביצוע ואינה דורשת השקעת משאבים רבים, אפשרי יהיה להכניסה למוצר ולהעניק למוצר ערך מוסף. כאשר עוסקים בשיווק אפליקציות עוסקים למעשה בבדיקת חקר שוק כדי לבדוק אם לאפליקציה המתוכננת יש פוטנציאל או דרישה, כדי לבדוק כיצד ואיפה יושקעו המשאבים בשיווק בעתיד במקום לבזבז משאבים מיותרים על שווקים שאינם רלוונטים כלל לאפליקציה שלנו.

כאשר אנחנו מבצעים שיווק אפליקציות, אנחנו רואים את עבודתנו כחלק חיוני בהצלחת כל פרוייקט ועל כן אנחנו מתייחסים לחלק זה ברצינות רבה ומערבים את מיטב המוחות והכלים שיש בשוק כדי שהאפליקציה שלכם תשווק היכן שצריכים או רוצים אותה וכל זאת על מנת לספק לכם את השירות ולמקסם את הרווחים שלכם ממנה. באמצעות הכנת מסמך דרישות כזה, ביצוע חקר שוק, ליווי הפרוייקט לכל משך חייו, הבאת נתונים מהשטח והפיכתם למידע יקר ערך, אנחנו מעלים את השאלות הנכונות בזמן הנכון ועוזרים בכך לקבל את ההחלטות המיטביות.